Comment

Felhasznalo: szigetlakocom@gmail.com

 

Jelszo: szigetlakocom

Utolsó kommentek

  • agyament: Király volt minden! Utólag is köszi! (2010.08.09. 18:10) Teltház
  • GSP: :) ha meg egyszer lefilmezel egy koncerten enekelve, elveszem a kamerad es osszetorom :P (2009.11.18. 18:11) Feelin' Good
  • vikk: ja, meg meg az is, hogy most beleraktad a fejembe a dalt, szoval ellopom a cimedet :P cidergyerek.... (2009.11.17. 22:26) Feelin' Good
  • vikk: LEGJOBBABB ez meg a mi szemszogunk: picasaweb.google.co.uk/vikketto/20091110MUSE#5403001533858800... (2009.11.17. 22:10) Feelin' Good
  • GSP: jaja, mind a 20 ember! ;) (2009.08.26. 10:58) -20
  • Utolsó 20

2009.03.18. 13:38 GSP

Gyurika agyzsibbadasa

Arrol, hogy milyen hulye tudok lenni, egy penztarcarol, Subwayrol, panikrol, lengyel pultosokrol, segitokesz biztonsagi orrol, Michael McIntryre-roles a vegen egy kis horrorrol.

Tegnap a Subway-ben ebedeltunk es mivel jo ido volt nem vittem magammal a kabatom, igy penztarcamat a kezemben voltam kenytelen cipelni. Megvettem az egy lab hosszu Italian B.M.T szendvicsemet es nekialltam az elpusztitasanak. Penztarcamat az asztalra raktam magam ele, mert nadragzsebembe nem fert volna be. A szendvics elfogyott leoblitve egy Oasis sokfele gyumolcs izesitesu level, megfejelve egy csokis cookie-val.

Delutan munka kozben nezegettem, hogy milyen koncertek lesznek iden a kornyeken es rabukkantam egy Michael McIntryre (stand up comedy) fellepesre Cardiffban. Gyorsan le is csaptam ket  jegyre, Amikor a bankkartyamat akartam elokotorni jottem ra, hogy hoppa, hol a penztarcam? Ja a kocsiban maradt, de sebaj, mert mar vettem a ticketmaster-rol jegyet es megjegyezte adataimat, igy megsem szukseges a kartya.

Este munka utan fel 9-kor indulas haza. Bepattanunk Zolival a kocsiba, mikoris leesik vegre a tantusz, hogy a penztarca bizony nincs a kocsiban es valoszinuleg a Subwayben hagytam az asztalon, vagy a talcan levo szemettel egyutt kidobtam a kukaba. Panik indul…

Bradley Stoke –ban csak egy feher csikot lattak az utakon, ahogy par perc alatt oda is ertunk az etteremhez. Hal’ istennek nyitva van meg. Berohanok es kerdem a pultos lanyoktol, hogy esetleg nem talalt-e valaki egy barna penztarcat. A ket lengyel holgy nem tud semmirol, illetve de! Volt itt egy idosebb holgy delutan aki valami barna penztarcarol kerdezgette oket, de nem tudtak neki segiteni. Idiotak! Az az en penztarcam volt bankkartyastul, szemelyistul, mindenestul! Gondolom megtalalta a holgy az asztalon es le akarta adni, csak lengyelek nem erteni jol angol….

Zoli kozben az ott levo biztonsagi oroktol (ez egy kisebb bevasarlo kozpont feleseg) kerdezte meg, hogy esetleg nekik nem adta-e le valaki. Az or a vokitokijan beszolt a kozpontba, de semmi. Tesco ugyfelszolgalat: semmi. Viszont vannak kamerak a kornyeken, igy ha megmondjuk, hogy kb mikor ebedeltunk ott akkor az ejjel megnezik a felveteleket es hatha ott majd latnak valakit. Oda kellett allnunk a kamerak ala, hogy lassak, hogy kit kell majd keresni a a delutan 1 es 2 kozotti felveteleken. Okes, koszonjuk a segitseget, reggel jovok es meglatjuk talaltak-e valamit.

Vissza a kocsihoz, fel kene hivni a bankot, hogy letiltsak a kartyat. Ekkor eszmbe jut, hogy a rohadt eletbe az edzest is lekestem! Edzes? Ahhoz at kell menni a Suspension Bridge-n, ami ugyebar fizetos (50 penny). Basszus! A penztarcamat beraktam az edzocuccos taskaba!

Na ilyen mikor Gyurika hulye :)

A vegere pedig az uj The Horrors szam, ami tisztara olyan, mint a Joy Division csak 2009-ben, es az a szintifutam a vegen…. Ugysem fog senkinek tetszeni, de nalam most ez megy egesz nap.

The Horrors - Sea Within a Sea

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szigetlako.blog.hu/api/trackback/id/tr641009673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GSP 2009.03.18. 18:54:35

mondjuk azt tudtam, hogy neked fog ;)

akkor koncert juniusban?

agyament 2009.03.22. 00:50:33

én már el sem indítom :)
süti beállítások módosítása